dilluns, 19 de gener del 2015

Paisatge d'hivern

L'educació visual i plàstica no és el meu punt fort. Així que quan trobo alguna activitat que funciona la guardo ben guardada.

Us podeu imaginar com tinc casa meva? Entre unes coses i altres ja no m'hi cap res més.
Així és que he decidit fer fotos a allò que faig i així guardar-les a l'ordinador o en aquest bloc, que ocupa menys espai físic, oi?

Aquesta activitat la vaig fer el curs passat amb els alumnes de Cicle Inicial. Però us asseguro que no va ser original meva. Segurament buscant a internet algú la va compartir. O potser va compartir alguna semblant i jo la vaig adaptar. Sincerament... No ho recordo.



Es tracta de dibuixar el tronc d'un arbre (es pot donar un model) i pintar-lo amb ceres (negres, marrons...) Tot seguit amb ceres blanques es dibuixa la neu a sobre de l'arbre i els floquets.

Finalment s'escull un color d'aquarel·la que agradi per fer el cel. Es tracta de passar el pinzell per tot arreu. La part pintada amb ceres no es tacarà i quedarà una imatge com la de la foto.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...